Op 16 december 2016 organiseerde Lions Drachten haar jaarlijks dinerconcert in de prachtige en sfeervol ingerichte Doopsgezinde kerk. De muziek werd verzorgd door Eline van der Veen op piano, leerling van de Ferwerda Academie en door Karl Veen op saxofoon begeleid door Meindert Bosklopper. Het was muzikaal genieten!

Het viergangenmenu werd verzorgd door Henk Talsma en zijn collega Angeline van Aalsum. Bij de bediening was er hulp van twee leerlingen van de horeca-opleiding van OSG Singelland. Het geheel was verrukkelijk. Al met al een fijne avond in een gezellige sfeer. Met de opbrengst kunnen in 2017, in samenwerking met Talant, activiteiten voor mensen met een verstandelijke beperking gerealiseerd worden.